Typisch Mark: creatieve inzichten, brede scope, oog voor detail

Mark is als communicatieprofessional een bekend gezicht bij verschillende soorten organisaties. Door zijn ruime ervaring in het werken voor o.a. advocatenkantoren, couturiers, basisscholen, retailers, mediamakers en zzp’ers ziet hij snel waar winst te behalen is. Hij stelt pragmatische plannen op, adviseert directies en bedenkt communicatieconcepten. Daarnaast realiseert hij nieuwe middelen en combinaties voor (content)marketing via diverse (social) media. 

Mark slaat een brug tussen theoretische kennis en praktische toepassingen. Op een heel persoonlijke manier, want als je elkaar goed leert kennen, weet je steeds beter wat de ander nodig heeft. Zowel bij structurele als bij projectmatige opdrachten ondersteunt hij bij het inzetten van onder meer (ruimtelijk) vormgevers, fotografen, filmmakers en webbouwers.

Mark heeft een Bachelor in Communicatie en is inmiddels zo’n vijftien jaar actief als communicatieprofessional.

 


 

“Mark heeft een creatieve visie en is een fijne persoonlijkheid om mee samen te werken. Hij is recht door zee met af en toe met een flinke dosis humor!”
Linda Ritsema | Horizon College

 

Belverzoek achterlaten
Ontvang direct advies van TradeMark

Eerst virtueel een kop koffie drinken kan natuurlijk ook ;-)