Stel je wilt een extra website, een podcast of social media inzetten. Daar heb je niet alleen een kundige bouwer of vormgever voor nodig, maar ook een strategisch communicatieadviseur die zorgt dat dit middel klopt met de rest van jouw uitingen. Effectief communiceren doe je met goed op elkaar afgestemde communicatiemiddelen.
Wil je een nieuwe communicatiemiddel inzetten of een huidige verbeteren? TradeMark beschikt over een netwerk van professionals die een bijdrage leveren in de realiatie van deze middelen. We nemen een podcast als voorbeeld: Mark zorgt voor een passend script, reserveert de opnamestudio, kiest de perfecte presentator en zorgt dat het na realisatie bij jouw doelgroep terecht komt. Tijdens dit proces kijkt hij kritisch naar offertes, signaleert hij struikelblokken en lost hij problemen op zodat niets een goed resultaat in de weg staat. Zijn kijkje achter jouw schermen zorgt voor doelgerichte communicatiemiddelen.
"Mede door de inzet van Mark, zowel in de voorbereiding als tijdens het event werd het een zeer succesvolle Fiber Vakdag."
Andrew van der Haar | Fiber Carrier Association
meer informatie