Voor opdrachtgever Webenable realiseerde TradeMark een vijfjarige kerstcampagne waarin creativiteit en strategisch relatiebeheer samenkomen. Elk jaar werd een uniek geschenk ontwikkeld, met een combinatie van fysieke en digitale elementen die verrasten en betrokkenheid creëerden.
De serie bestond uit vijf kerstkaarten die samen, na 5 jaar, een aaneengesloten winterlandschap vormden. Slim verwerkte barcodes leidden naar digitale animaties, elk jaar een beetje meer zichtbaar en elk jaar iets meer van een groter verhaal onthullend. Naast de kaarten nam TradeMark ook de productontwikkeling van menig geschenk op zich. Deze unieke geschenken, waaronder bouwpakketten, die aansloten bij het thema, werden volledig in-house ontworpen. Hierbij werd ook aandacht besteed aan bijvoorbeeld gebruiksvriendelijke handleidingen en passende verpakkingen, zodat het cadeau niet alleen compleet, maar ook praktisch en aantrekkelijk was.
Deze campagnes gaan verder dan alleen een feestelijke boodschap met een verrassend geschenk. Het is een manier om de band tussen Webenable en haar relaties en medewerkers te bevestigen en te vieren. Door de aandacht voor detail en verbondenheid werd niet alleen het innovatieve karakter van Webenable benadrukt, maar ook hun waardering voor de mensen die aan hun succes bijdragen. Voor TradeMark was het een project waarin creativiteit en conceptuele communicatiekracht samenkwamen, met een resultaat dat niet alleen feestelijk, maar ook betekenisvol was.
Duur: september 2020 - december 2024
"We vonden een geweldige en veelzijdige leverancier in Mark Werner van TradeMark. Samen met Mark hebben we de ideeën bedacht. Vervolgens heeft Mark die ontworpen en uitgevoerd met het perfectionisme, de hoge kwaliteit en ontzorging die essentieel zijn voor dit soort projecten."
Casper de Geus | Directeur
Bekijk het blogartikel van Webenable: Kerstenable: Een Serie van Vijf Webenable Kerstgeschenken